piątek, 30 sierpnia 2013

Dawid Podsiadło- "Comfort and Happienss"

Cześć Wszystkim!
Wiem, że długo mnie nie było, przepraszam. Musiałam zająć się przygotowaniami do szkoły i nabrać sił do nowego roku szkolnego :-(.

Ostatanio pomyślałam, że mogłabym zapoznać Was bliżej z nową, a zarazem pierwszą płytą Dawida Podsiałdo, zwycięzcy polskiej edycji programu "X Factor"
Krązek nosi nazwę "Comfort and Happienss". Jest to debiutancka płyta wokalisty. Wydana została 28 maja tego roku. Promował ją singiel "Trójkąty i Kwadraty". Poza tym, na liście zanjduje się jeszcze dwanaście utworów:
"And I"- Dawid Podsiadło
"!H.A.P.P.Y!"- Dawid Podsiadło
"Nieznajomy"- Dawid Podsiadło
"Trójkąty i Kwadraty"- Dawid Podsiadło
"Elephant"- Dawid Podsiadło
"Vitane"- Dawid Podsiadło
"No"- Dawid Podsiadło
"I'm Searching"- Dawid Podsiadło
"Bridge"- Dawid Podsiadło
"No, Pt 2"- Dawid Podsiadło
"Little Stranger"- Dawid Podsiadło
"S&T"- Dawid Podsiadło

Muzyka Dawida nie przypadła mi do gustu, może poza "Trójkąty i Kwadraty", ale podoba mi się jego głos. A Wy co o tym sądzicie?
Okładka albumu


Chciałam dodać, że nie wiem, kiedy napiszę następny post. Czekam na premierę płyty Katy Perry, która już niebawem!
Zamierzam też poczekać na krążek Lady Gagi, Miley Cyrus oraz Jessie J.
Postaram się pisać jak najczęściej na roku szkolnym, o ile będę w stanie.
Pomyślnej nauki :)

1 komentarz:

  1. Mi również podoba się piosenka ''Trójkąty i Kwadraty''.
    Pozdrawiam <3.
    ~ Lamka ;*

    OdpowiedzUsuń