niedziela, 22 września 2013

James Arthur- "You're Nobody 'Til Somebody Loves You"

Cześć!Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ostatnio prawie w ogóle nie korzystam z komputera, nie mam czasu, w końcu nadszedł rok szkolny... :/
Dzisiejszy post poświęciłam Jamesowi Arthurowi.
Wiem, że to już drugi post poświęcony jego osobie, ale zakochałam się w jego głosie. Siła wyższa :).
Chciałam przybliżyć Wam nowy utwór Jamesa. Moim zdaniem jest świetny, a tytuł mówi sam za siebie:

"You're Nobody 'Til Somebody Loves You"- James Arthur

Post nie za długi, ściga mnie czas, a razem z nim angielski, fizyka i geografia, tak więc muszę kończyć.
Chętnie poznam Waszą opinię na temat tej piosenki. Zachęcam do komentowania :).
Dołącz do nas na Facebook'u :)

Nutowo Grupa- Facebook.com







1 komentarz:

  1. Też uwielbiam jego głos ;*
    Piąteczka <3.
    ~ Lamka ;3

    OdpowiedzUsuń