piątek, 25 października 2013

Red Lips, czyli nie tylko czerwona szminka...


Hejka!
Dawno nie pisałam. Wiem, że będę przepraszać po raz setny, ale tak jakoś wyszło...
Ostatnio często słucham rocka. Znudziły mnie płytkie brzemienia POP'u i R&B. Tak więc, jak możecie się domyśleć, dziś post będzie poświęcony czemuś "ostrzejszemu".
8 października bieżącego roku miała miejsce przemiera debiutanckiej płyty zespołu Red Lips, a nosiła tytuł "To Co Nam Było", czyli taki sam, jak jedna z ich pierwszych piosenek. Znalazło się na niej 13 utworów, w tym cztery wrsje "To Co Nam Było", co niestety zbytnio mnie nie ucieszyło (już nie czuję, jak rymuję :D). na szczęście jestem w stanie im to wybaczyć, bo dwa nagrania to remixy, jeden nawet dubstepowy ;)
A oto wszystkie piosenki z krążka:
"XYZ INTRO"- Red Lips
"To co nam było"- Red Lips ft. Roch
"Czarne i białe"- Red Lips (jedna z moich ulubiony :D)
"Tarantino"- Red Lips
"Klatka i Smycz"- Red Lips (niestety nigdzie nie znalazłam)
"Ej, Życie!"- Red Lips (również nic nie znalazłam)
"Instrukcja Obsługi"- Red Lips
"Ludzie z Tektury"- Red lips (przepraszam, ale nic nie mogę znaleźć)
"Nie samaym chlebem"- Red Lips (przepraszam za brak linku)
"To co nam było Radio Edit"- Red Lips
"Zanim odejdziesz"- Red Lips
"To co nam było (Spooky Kid remix)"- Red Lips
"To co nam było (Hary dubstep)"- Red Lips
Gorąco polecam album :)
Okładka albumu

Nutowo Grupa- Facebook.com
Dołącz do Nas na Facebook'u :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz