piątek, 1 listopada 2013

"Prism"

Cześć!
Dziś postanowiłam napisać o nowym krążku Katy Perry- "Prism".
Pisałam już posta o "Roar", singlu promującym płytę. Poza tym możemy znaleźć tam 12 utworów:
"Legendary Lovers"- Katy Perry
"Birthday"- Katy Perry
"Walking on Air"- Katy Perry
"Unconditionally"- Katy Perry
"Dark Horse"- Katy Perry ft. Juicy J
"This is How We Do"- Katy Perry
"International Smile"- Katy Perry
"Ghost"- Katy Perry
"Love Me"- Katy Perry
"This Moment"- Katy Perry
"Double Rainbow"- Katy Perry
" By the Grace of God"- Katy Perry

Płyta naprawdę mi się podoba, warto poświęcić jej trochę czasu. Nigdy nie byłam specjalną fanką Katy, raczej to się nie zmieni, ale naprawdę płyta bardzo mi się podoba i gorąco ją polecam :)
Nutowo grupa- FacebookZachęcam do odwiedzenia mojej grupy na Facebook'u :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz