środa, 1 stycznia 2014

"A Prawda Was wyzwoli..."

No właśnie...
Prawda według Avicii nieźle brzmi, bo to jego ostatni album ("True"), wydany 13.09.2013 roku. Kto nie słyszał "You Make Me" bądź "Wake Me Up"?
Oto wszystkie single z płyty:
"Wake Me Up"- Avicii
"You Make Me"- Avicii
"Hey Brother"- Avicii
"Addicted to You"- Avicii
"Dear Boy"- Avicii
"Liar Liar"- Avicii
"Shame On Me"- Avicii
"Lay Me Down"- Avicii
"Hope There's Someone"- Avicii
"Heart Upon My Sleeve"- Avicii

Okładka albumu
Kocham ten album, mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu :)

Nutowo- Facebook - zapraszam :)

Mam nadzieję, że noc sylwestrowa była udana, ja jeszcze długo nie spałam po tym, jak skończyłam do Was pisać. Dziękuję, że ze mną wczoraj byliście... A teraz idę się wyspać, bo jutro do szkoły!
Dobranoc <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz