sobota, 18 stycznia 2014

Ciekawy duet :)

Cześć!
Znowu opuściłam bloga, za co bardzo serdecznie Was przepraszam. Walczę o jak najlepszą średnią, poza tym w tym tygodniu miałam zatrzęsienie testów, sprawdzianów i kartkówek. Następny też będzie ciężki, ale minony był chyba najbardziej pracowitym w całej mojej edukacji...
Jeżeli chodzi o muzykę ominęła mnie premiera piosenki Shakiry i RiRi, co mnie zdenerwowało! Dopiero dziś usłyszałam kawałek po raz pierwszy i od razu wpadł mi w ucho.
Zakochałam się w nim!
Macie link:
"Can't remember to forget you"- Shakira ft. Rihanna

Szczerze mówiąc, zaskoczył mnie ten duet. Nigdy nie wyobrażałam sobie wspólnej piosenki tych dwóch pań, a obydwie mają fenomenalne głosy!
Oczywiście zależy to od gustu. Głos Shakiry jest dosyć specyficzny, przez co od razu można go rozpoznać, nawet słuchając piosenki po raz pierwszy. Podobnie jest z Rihanną, chociaż mezzosopran jest częściej spotykany i bardziej "pospolity" :)
Miłego wieczoru oraz słuchania!

Nutowo Facebook - zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz