piątek, 3 stycznia 2014

"Salute", czyli Little Mix

Cześć!
Jak widzicie, na razie wypełniam moje noworoczne postanowienie. Piszę do Was  już trzeci dzień pod rząd! Niedługo zaczną się premiery, na razie odrabiamy zaległości :)
Miałam napisać o tym już dawno, ale wyleciało mi z głowy. "Salute"- najnowsza płyta Little Mix, wydana 15 listopada 2013 roku. Ostatnio usłyszałam "Move" i od razu zakochałam się w tym utworze. Skromne R&B oraz POP. Dla niektórych nic specjalnego, dla mnie cudowna płyta!
Oto linki do piosenek z "Salute":
"Salute"- Little Mix
"Move"- Little Mix
"Little Me"- Little Mix
"Nothing Feels Like You"- Little Mix
"Towers"- Little Mix
"Competition"- Little Mix
"These Four Walls"- Little Mix
"About The Boy"- Little Mix
"Boy"- Little Mix
"Good Enough"- Little Mix
"Mr. Loverboy"- Little Mix
"A Different Beat"- Little Mix

Płyta bardzo mi się podoba i gorąco Wam ją polecam. Zastanawiam się jak dużo czasu i pracy kosztowało dziewczyny jej nagranie. Śpiewanie w zespole wbrew pozorom nie jest takie łatwe, zgranie się w duecie jest trudne, a co mówić o kwartecie?

Nutowo- Facebook

Okładka albumu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz