piątek, 18 kwietnia 2014

Poeta XXI wieku

Cześć.
Dzisiaj jechałam z mamą na zakupy i dopiero po raz pierwszy usłyszałam tę piosenkę w radiu. Od razu mi się spodobała. Słowa naprawdę trafiają do serca, każdy jest w stanie się z nimi utożsamić, odnaleźć w nich siebie, chyba każdy kiedyś chciał stąd uciec i porwać kogoś ze sobą ;)

Boję się oddać jej w całości,
miłość przekracza wszystkie progi mojej dojrzałości,
serce w najwyższym stanie gotowości,
przyspiesza swój rytm,
po to by walczyć przed utratą jej bliskości
Mam dosyć życia w niepewności,
im dłużej odkładamy ważne sprawy,
czuję na plecach Twój oddech złości,
to jest pościg, za szczęściem, które
za każdą spokojną chwilę nam każe płacić bólem

Mimo to, czuję że,
nie musimy słuchać innych,
że nie musimy udowadniać sobie kto był winny,
czuję to całym ciałem - chcę być silny,
 więc chwyć mnie za dłoń,
 To jest pierwsza zwrotka i refren. I co? Chcecie więcej? No to proszę link:

"Chodź ucieknijmy"- Kamil Bednarek

Przypominam również o facebook- owej stronie, którą w każdej chwili możecie polubić, a link do niej właśnie  na końcu tego zdania: tutaj.

Dzięki i trzymajcie się <3





1 komentarz:

  1. Czy ja wiem czy poeta? Ja tam go nie lubie , a jego rymy sa zbyt oczywiste... -.-' , nie nie mowie tego bo ty mowils co mowils o wiadomym zespole , po prostu jakos Bednarek do mnie nie trafia. wgl wiesz ze on oblal mature? ( nie zeby cos ale te proste i oczywiste rymy mowia same za siebie) nie zebym byla wredna , tak jakos , o ile zgadzam sie z tb co do Riri i innych takich on jest u mnie na saaamym dole listy :3

    OdpowiedzUsuń