wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacyjne rozleniwienie...

Cześć!
Tak, wiem, że jestem wredną małpą, i że niewielu ludzi to obchodzi, no i że nie powinnam przepraszać, bo pewnie z następnym postem będzie tak samo, ale... PRZEPRASZAM.
Przepraszam Was serdecznie za to, że nie pisałam prawie miesiąc, ale chyba tak jak wszystkim (albo prawie wszystkim) nie chciało mi się kompletnie nic robić. W końcu są wakacje... albo po prostu jestem leniwa ;)
Powiedzmy, że jedno i drugie, bo nie chcę być leniwą małpą. Wredną jeszcze jestem w stanie znieść ;)
Muzycznie wiem tyle samo co Wy, albo może i jeszcze mniej. Wszystko przez to, że nie mam MTV i mojego ulubionego UK TOP, a Polska jest opóźniona przecież ze wszystkimi premierami, bo jak mogłoby być inaczej!
Nawet film o Wałęsie w Polsce pojawił się najpóźniej... paradoks.
Dobra, bo Wy czekacie na coś mądrego, a ja o wszystkim, tylko nie o tym, o czym trzeba... jestem rozkojarzona.
A teraz serio: na pewno znacie tę piosenkę, a niedawno wpadłam na pomysł, ze skoro jest singiel, to powinien być album...

Kim Cesarion to szwedzki piosenkarz, producent muzyczny i autor tekstów. (tekst rodem z Wikipedii)
Ma dwadzieścia cztery lata, gra na gitarze, skrzypcach pianinie, perkusji i basie. Śpiewa głównie falsetem.
Jego prawdziwe imię brzmi Kim Hugo Leonel Niko Cesarion.
Debiutancka płyta tego artysty nosi nazwę "Undressed", tak jak singiel ją promujący, a na jej trackliście znajduje się trzynaście utworów. Odważnie ;)

"Undressed"- Kim Cesarion
"Can't Love Nobody"- Kim Cesarion
"Girls"- Kim Cesarion
"Come Down to Me"- Kim Cesarion
"X"- Kim Cesarion
"One True Lover"- Kim Cesarion
 "Brains Out"- Kim Cesarion
"When You're High"- Kim Cesarion
"I Love This Life"- Kim Cesarion
"Bad Thing"- Kim Cesarion
"Amen"- Kim Cesarion
"Trade Ya"- Kim Cesarion

Nie wiem jak Wam, ale mnie ta muzyka się podoba :).
Okładka albumu "Undressed"
Zapraszam na Facebook'a i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz