sobota, 8 listopada 2014

Gdyby tak słuchać głosu serca...

Dawno mnie nie było, wszystko przez system w moim laptopie... ale mniejsza. Piszę z telefonu, bądźcie wyruzomiali w razie literówek... Autokorekta :(
A dzisiaj postanowiłam napisać o nowym kawałku Seleny Gomez...
Wiem, że brzmi to jakbym miała dziesięć lat, ale piosenka naprawdę wpadła mi w ucho. Nie wiem, czy jestem zacofana czy jeszcze nie, bo nie mam ostatnio czasu na słuchanie radia, poza tym muzyka bardzo pogorszyła się przez ostatnie dwa lata, a dupstep w radiu mnie lekko mówiąc (czy pisząc) denerwuje.
No, ale do sedna. Tutaj zamieszczam link do piosenki z teledyskiem. Wstęp jest dosyć długi, ale nie zrażajcie się tym. Mam nadzieję, że singiel przypadnie Wam do gustu:

"The heart wants what it wants"- Selena Gomez

Trzymajcie się. Cześć ;*













1 komentarz:

  1. Raniiiiiisz ;-; jak dubstep może Cię denerwowaaaać? :((( a co do Selenki to ta piosenka jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń