środa, 31 grudnia 2014

21:00

Cześć!
Już na początku piszę, że z muzycznego podsumowania zrezygnowałam- nigdzie nie mogę znaleźć w miarę ogarniętej listy płyt z tego roku...
Tak więc, postanowiłam przygotować dla Was listę najciekawszych utworów roku 2014... Powinno to starczyć na około 3 godziny :).
Starałam się, żeby były w miarę taneczne xd. No to zaczynamy:

Specjalnie dla Was zrobiłam playlistę na yt, bo uważam, że to wygodniejsze (dla Was i dla mnie), także przekierowywuję Was do niej:

Best songs 2014- playlist

Postanowiłam, że to będzie rodzaj muzycznego podsumowania tego roku, więc są tu tylko tegoroczne piosenki.
Niektóre mniej lub bardziej przeze mnie lubiane, ale odkryłam, że nie było z czego wybrać... Dlatego tylko 3 godziny odtwarzania. Życzę Wam miłej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz