piątek, 5 grudnia 2014

"In the lonely hour"

Cześć!
Jak się macie? Ja już lepiej, chociaż cały tydzień chorowałam... Żałuję, że dziś źle się czułam, bo w mojej klasie organizowana była impreza mikołajkowa, no ale cóż. Nic nie mogłam na to poradzić.
Dziś postanowiłam poświęcić uwagę Samowi Smith, a raczej jego debiutanckiemu albumowi- "In the lonely hour". Zanim jednak przejdę do podawania linków, chciałam dodać, że bardzo podoba mi się głos tego wokalisty. Sam jest Brytyjczykiem i ma 22 lata... trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że jest bardzo uzdolnionym Brytyjczykiem. Zakochałam się w jego muzyce po usłyszeniu pierwszych dźwięków do "Stay with me", głównego singla promującego jego debiutancki krążek. Teraz mam fazę na "I'm not the only one", do którego odsłuchania zabierałam się bardzo długo, aż w końcu o tym zapomniałam, a oczywiście polskie stacje radiowe jeszcze nie nadają tej piosenki... Spokojnie! Nie jestem tak okrutna i właśnie teraz podaję linki poniżej:

"Money on my mind"- Sam Smith
"Good Thing"- Sam Smith
"Stay with me"- Sam Smith
"Leave Your Lover"- Sam Smith
"I'm not the only one"- Sam Smith
"I've Told You Now"- Sam Smith
"Like I Can"- Sam Smith
"Life Support"- Sam Smith
"Not In That Way"- Sam Smith
"Lay Me Down"- Sam Smith

Myślicie, że Sam ma szansę na dłuższą karierę, czy raczej jest artystą "jednosezonowym", których ostatnio pełno?
Zauważcie, że nawet piosenki, które nie będą promować krążka są takie piękne... Niektórzy piosenkarze przykładają się najbardziej do tych głównych piosenek, reszta jest... hm... "zaniedbana"? Przynajmniej można odnieść takie wrażenie.
Okej, to chyba wszystko na dziś. Zapraszam Was na Facebook'a:

Nutowo- Facebook

Gdybym nie dodała nic przed Bożym Narodzeniem (w co wątpię), to życzę Wam wesołych, radosnych, ciepłych i rodzinnych świąt! I żebyście nie mieli problemów ze składaniem życzeń... Wiem, ja też nienawidzę tego momentu...
" No to... wzajemnie"...
Szkoda, że tak już nie wypada... Trzymajcie się i zdrowia na te zimowe miesiące!

Okładka do albumu "In the lonley hour"

Grafika promująca występ Sama na SNL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz