niedziela, 28 grudnia 2014

Piosenki dzieciństwa i życzenia noworoczne :)

Hej!
Na początku chciałam zadedykować tego posta mojej najlepszej przyjaciółce, Darii... ostatnio odkryłyśmy jeszcze jedną rzecz, która nas do siebie upodabnia :)
Pomimo, że znamy się już około 11-12 lat, to dopiero wczoraj odkryłyśmy, że w dzieciństwie lubiłyśmy tę samą piosenkę:

Madonna! Haha, nie wiem, co ryło mi na banię w wieku pięciu lat, ale musicie przyznać, że ta piosenka wpada w ucho. Jeżeli jej teraz posłuchacie, będziecie nucić ją przez resztę dnia :)

A skoro o starych piosenkach mowa, to postanowiłam wrócić do kawałków, które ludzie w moim wieku powinni znać :)
Tutaj zamieszczam moją drugą ulubioną piosenkę z czasów młodości (xd), tym razem po polsku:

Łzy :) Uwielbiałam tym drażnić moją ciocię (Agnieszkę), która udawała, że jest zła kiedy to śpiewałam... to były czasy :')

Depeche Mode... nie przepadałam za tą piosenką, kiedy byłam mała... to tata cały czas mi ją puszczał i do tej pory utkwiła mi w pamięci. Kto nie zna melodii "Enjoy the Silence"? Nie jestem pewna, czy to moja dekada, ale na pewno ten kawałek kojarzy mi się z dzieciństwem :)

A teraz zespół, który nazywam OneDirection naszych rodziców, czyli Backstreet Boys i piękna piosenka "Show me the meaning of being lonely", którą kocham do dziś:


Tutaj na pewno piosenka z czasów moich rodziców, ale ją również zapamiętałam jako jedną z moich ulubionych. Ostatnio Kuba Molenda wykonywał ją w "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Jego wersja przypadła mi do gustu, ale nic nie dorówna oryginałowi: zespół a-ha z singlem "Take on me".

A tu następna, stara piosenka. Każdy chyba ją zna- "Time After Time"- Cyndi Lauper :)

A teraz ostry roock!  Żartowałam ;). No Doubt i "Don't speak"

A teraz piosenka, którą kocham do dziś (słuchać i śpiewać), a jest to "Sweet dreams"- Eurythmics

A na koniec bardzo taneczny kawałek, który lubiłam dlatego, że musiałam (moja mama była fanką Georga Michaela), a co za tym idzie- także zespołu Wham!- "Wake me up before you go-go". Do tego postanowiłam zamieścić link do "Careless Whisper", którą to piosenkę uwielbiałam.





Okej. Wiem, że gdyby nie sentymentalność moich rodziców, nie znałabym połowy z tych singli. Czasami lubię powrócić do nich i powspominać jak cudownie było być małym dzieckiem.
A jaka była Wasza ulubiona piosenka z dzieciństwa? Czekam na odpowiedź w komentarzach :)

Gdybym nic nie pisała do Nowego Roku, to życzę Wam, żeby ten 2015 rok był lepszy od 2014 (o ile tak się da- dla mnie np ten rok był naprawdę spoko). Życzę Wam samych sukcesów, miłości i żebyście rozwijali się w obranym kierunku (jeżeli, pozwolicie, tego ostatniego życzę także sobie). Spełnienia marzeń i postanowień noworocznych (tylko się nie pozabijajcie wszyscy na tej siłowni).
I nie zapomnijcie czasami tu zajrzeć. Będę czekać!

Wiki :)

2 komentarze:

  1. Wiki! moje dziećinstwo wróciło! wychowałam sie na tym xD
    Dziekuję za przypomnienie <3

    OdpowiedzUsuń