wtorek, 2 lipca 2013

Pitbull

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam napisać o Pitbullu... Jego fani mnie chyba znienawidzą.... Pamiętajcie tylko, że to jest moja osobista opinia i nie musicie się ze mną zgadzać...
Myślę, że jest on sławny tylko dzięki wokalistą, którzy POTRAFIĄ śpiewać.
Nie zastanawiało Was, dlaczego zawsze nagrywa piosenki w duetach?
Przecież on nie rapuje, ani nie śpiewa... On po prostu... mówi (?) i w każdej piosence mówi to samo.
Jego single są hitami na miesiąc, nie dłużej.
Ekscytują się nim dziewczyny lecące na kasę i chłopaki w wieku dziesięciu lat, którzy nie poznali jeszcze prawdziwej muzyki...
Zauważyliście, że w teledyskach otacza się laskami o długich, zgrabnych nogach? I zawsze nosi okulary...
W jednym teledysku zdjął je i żałuję, że ten teledysk oglądałam...
Przepraszam wszystkich jego fanów. Po prostu napisałam to, co o nim myślę. Jeżeli się ze mną nie zgadzacie, piszcie swoją opinię na jego temat w komentarzach. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz