niedziela, 7 lipca 2013

Rihanna w Gdyni

Jestem!
Z braku czasu, krótki post, ale jutro się z Wami rozliczę.
Dzisiaj, na terenie  lotniska Gdynia-Kosakowo wystąpi Rihanna.
RiRi pojawi się w Polsce w ramach trasy koncertowej  "Diamonds World Tour 2013".
Koncert promuje jej najnowszą płytę, o której niedawno pisałam.
Bilety nie są najdroższe, ale zbyt późno się o tym zorientowałam :-)
Warto też wspomnieć, że koncert odbędzie się w ramach Open'er Festival, na który to jestem jeszcze trochę za młoda ;-)
"Niegrzeczna, charyzmatyczna i piekielnie zdolna To połączenie gwarantuje niezapomniany koncert." 
- tak napisano o niej na jednej ze stron internetowych informujących o imprezie.

Mam prośbę do szczęśliwych Zdobywców biletów na koncert : czy koś z Was mógłby napisać mi sprawozdanie lub własne przeżycia z koncertu? Jeżeli tak, możecie napisać na mój adres e-mail lub w komentarzach pod tym postem.
Liczę na Was i dziękuję <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz