sobota, 22 marca 2014

Magiczny świat komputerowego ekranu...

Dziś mam dla Was dużo grafiki! Ostatnio znalazłam na YT teledysk, na który niegdyś bardzo czekałam.

"Dark Horse"- Katy Perry (Official Music Video)

No i niestety się zawiodłam. Niektórzy się zachwycają, a ja uważam, że zupełnie nie ma czym. Wyobrażałam sobie coś bardziej mrocznego, dużo czerni i ciemnych kolorów, zachmurzone, czarne niebo i śmiertelnie szybkie auta. A tu znowu przenieśliśmy się do landrynkowego świata tak bardzo kojarzonego z Katy. Teledysk nie wywarł na mnie żadnego wrażenia. Kompletnie nie przypadł mi do gustu.
Zupełnie inaczej przedstawiają się okładki tej piosenki:











Poza tym nie napisałam jeszcze o premierze teledysku do piosenki "Can't remember to forget you", która miała miejsce już dosyć dawno

"Can't remember to forget you"- Shakira ft Rihanna (Official Music Video)
"Can't remember to forget you"- Shakira ft Rihanna (Behind the scenes)

Tutaj dziewczyny bardzo odważne. Kiedy pierwszy raz obejrzałam wideo, pomyślałam: "To Shakira?! Niemożliwe...". A jednak. Nie znałam jej jeszcze od tej strony. A może to RiRi ma na nią taki wpływ?










Zostawiam Was, to tyle na dziś. Cześć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz