sobota, 29 marca 2014

Shakira, "Shakira"...

Cześć!
Jak u Was?
U mnie nieźle, choć nie ukrywam, że mogłoby być lepiej. Za oknem piękna pogoda, naprawdę słońce dziś daje powód do radości piecuchom takim jak ja. Nie wiem jakie rachunki za ogrzewanie będę płacić w przyszłości... Chociaż idzie globalne ocieplenie, więc nie będzie najgorzej.
A ja chora :(. Ostatnio chorowałam w piątej klasie, w szóstej PRAWIE cały rok nie miałam nieobecności, w gimbazie zdarzało mi się sporadycznie, ale zazwyczaj były to zwykłe bóle głowy lub inne dolegliwości. Teraz jednak dolega mi katar (lubię zdania sformułowane po polskiemu :), i to tak natarczywy, że nie jestem w stanie śpiewać, więc mogę równie dobrze nie oddychać. A miałam super plany na ten weekend: między innymi chciałam nagrać cover na YT, bo już bardzo dawno nic nie wstawiałam... Co nie oznacza, że nie pracowałam!
No, rozpisałam się o sobie (taka self-centred), a jak muzycznie?

Hm... Shakira wydała nowy album i zatytułowała go "Shakira"... Bardzo oryginalnie, biorąc pod uwagę,
że niedawno Beyoncé zrobiła to samo. Jak widać, nie tylko ja lubię się rozpisywać na swój temat: JEST NAS WIĘCEJ! :)
Album wydany został 21 marca- totalna świeżynka.
Promuje go duet Shaki z Rihanną (o czym pisze już enty raz) i singiel "Empire", który od razu wpadł mi w ucho. Niedawno na YouTube (chyba powinnam brać jakieś opłaty za promocję naszego wspaniałego YT:), pojawił się teledysk do tej piosenki. Jest śliczny, wszystkie krajobrazy, stroje Shakiry, wszystko bardzo, bardzo urocze i nieprzesłodzone. Co ja będę się rozpisywać, skoro po prostu można dołączyć linki (z góry przepraszam, jeżeli nie znajdę jakiś utworów, Shakira nie publikuje wszystkiego na serwerach YT):

"Can't remember to forget you"- Shakira ft. Rihanna
"Empire"- Shakira
"You don't care about me"- Shakira
"Dare (La La La)"- Shakira
"Cut me deep"- Shakira ft. Magic
"23"- Shakira (znalazłam tylko kawałek i nie wiem, czy to na pewno ta piosenka)
"The one thing"- Shakira
"Medicine"- Shakira ft. Blake Shelton
"Broken Record"- Shakira
"Nunca Me Acuerdo de Olvidarte"- Shakira ("Can't remember to forget you" po hiszpańsku)
"Loca po TI"- Shakira

Co do głosu Shakiry- niektórzy go kochają, niektórzy nienawidzą, jest bardzo specyficzny. Ja go lubię, ale tylko w pewnych "rolach". Czasami jest zbyt "przesączony innością". Taka jest moja opinia na ten temat.

Nutowo- Facebook - zapraszam serdecznie: nowości ze świata muzyki wszędzie z Tobą!

Dzięki za cierpliwość, polecam tę płytę.
Papaszky <3

Okładka albumu

1 komentarz:

  1. Lubię kaczuszkę jak to ty kiedys ujelas , czasem jej glos jest zbyt specyficzny ale sa utwory ktore moze zaspiewac tylko ona bo inaczej nie maja tego czegos :) jest niesamowita , i ten duet z Riri <3 nie pasuje mi piosenka ale one dwie sa wielkie

    OdpowiedzUsuń