niedziela, 22 czerwca 2014

Typowo damskie zmiany...

Cześć wszystkim!
Jak mogliście już zauważyć, zupełnie zmieniłam wygląd bloga... Nie wiem czy jestem z tej zmiany zadowolona. Powstała ona z typowo damskich potrzeb, bo prawie jak każda kobieta (a raczej dziewczyna) uwielbiam zmiany. Te kolory zupełnie mi się nie podobają, ale nie chcę już tego zmieniać... ach, to lenistwo! Mam nadzieje, że chociaż pewnej części Was się to spodoba. Jeżeli nie, to piszcie w komentarzach, co warto zmienić... Dziś niedziela, a u mnie niebo wygląda tak:


I do tego, niestety, pada:

 Ale dzięki temu mogę bezkarnie usiąść przy laptopie, z kakao i dla Was popisać :)

No ale juz kończę, bo może u Was pogoda lepsza... I u mnie tez na chwilkę przestało lać... Trzeba to wykorzystać.
Jeszcze tylko podaję link do facebook'owgo fanpage'a:

Nutowo- Facebook

I spadam. Miłej niedzieli!

1 komentarz:

  1. NIeee boże coś ty zrobiła ;( ja chcę tamte kolorki . MASZ MI W TEJ CHWILI ZMIENIĆ WYGLĄD BO SIĘ POGNIEWAMY. a tak po za tym to fajnie ,że się wreszcie uaktywniłaś a nie . :D Mam nadzieję ,że długo nie będę musiała czekać na nowy wygląd XD i nie , nie odpuszczę ci tym razem

    OdpowiedzUsuń