środa, 24 czerwca 2015

Kręcone włosy, rubinowa suknia i chudy pies

Możecie pomyśleć, że bredzę od rzeczy, ale wbrew pozorom tytuł tego posta ma swój sens. 
Mowa bowiem o płycie "Ruby dress skinny dog" zespołu Curly Heads, którego wokalistą jest Dawid Podsiadło.
Muszę przyznać, że pokochałam ich dopiero niedawno, około cztery miesiące temu, ale naprawdę są cudowni!
Grają alternatywnego rocka. Świetnie brzmiącego, niezbyt "ostrego", mojego ulubionego. 

Curly Heads powstało w pięć lat temu w Dąbrowie Górniczej. Dwa lata póżniej Dawid zwyciężył drugą edycję programu X Factor. Rozpoczął karierę solową, ale po nagraniu "Comfort and happiness", która okazała się bestsellerem roku 2013, i trasie koncertowej, postanowił zająć się zespołem. Powstały single na "Ruby dress skinny dog" i płyta została wydana. Później panowie wyruszyli w trasę. 

"Ruby Dress Skinny Dog" to debiutancki album zespołu. Został wydany 7 października 2014 
w formacie digital download, a na CD dostępny był dwa tygodnie później, 21 października. 

Uważam, że naprawdę warto ten album przesłuchać. Pomimo, że do tej pory nie byłam wielką fanką rocka, wszystko zmieniło się, kiedy "Ruby dress skinny dog" wpadł w moje ręce. Naprawdę warto!

Okładka albumu


Pozdrawiam Was ciepło i mam nadzieję, że "do napisania" niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz